piątek, 18 lipca 2014

Prolog

"Co ja tutaj robie?" Pomyślałam. Codziennie to samo. Pobudka równo 6:00, autobus o 7:13. Droga jak zawsze, taka sama. Rozmowa z przyjaciółką, przepychanka z kumplem. Pytania, odpowiedzi i tak w kółko. Punkt 7:25 pod szkołą. Czasami się spóźniam, musze coś kupić do jedzenia, albo poprostu mam jakąś nudną lekcje. Przytulanie, powitania i wkółko tak samo. Ale odkąd z nim zerwałam, to już nie to samo. Andrew już nie jest taki sam jak kiedyś. Ludzie się zmieniają. Ja też się zmieniłam. Kiedyś kochałam hip-hop, rapsy i te klimaty, teraz chyba jednak wole Rock. Katherine też się zmieniła, nadal ma szope na głowie, nadal się ze mną przyjaźni, ale wydaje się mądrzejsza. Nieprawdopodobne, ponieważ jeszcze kilka tygodzi temu biegała ze mną po polu krzycząc różne głupie teksty.Weszłam do szkoły. W słuchawkach leciał kawałek "Dwa serca", ale czemu ? Nie jest smutna tylko znudzona.

1 komentarz:

  1. Przez przypadek znalazłam :D Ale się cieszę, bo wszystko co jest związane z SPN spijam całość :)

    OdpowiedzUsuń